B

Kwiaty i kokarda

Wole robić desery od kwiatów, ale na początku bawiłam się robiąc kwiaty, które wychodziły mi nie równo i jakoś nie były dla mnie realistyczne. Na tym wisiorku wyszły jak na razie najładniejsze kwiatki. Minus jest taki, że pomalowałam kokardę lakierem do paznokci i złapała kurz, ale teraz już nie używam tego specyfiku- człowiek uczy się na błędach.

Wiecie może czym można wyczyścić takie powierzchnie?? czytałam kiedyś, że można alkoholem?






A wy używacie lakierów do paznokci by uzyskać polewę np.: do pączków? Czy wolicie jednak droższe, ale niezawodne werniksy?


Do napisania E.

1 komentarz:

  1. Kwiatki wyszły super, bardzo mi się podobają. Co do lakieru do paznokci - nigdy, przenigdy takowego do modeliny nie używałam. Zanim zaczęłam lepić poczytałam tu i tam co warto kupić, czego nie warto robić. Stosowałam się do tego i nadal stosuję. Zawsze używałam tyko i wyłącznie oryginalnego liquidu z fimo.
    Z tego co pamiętam lakier do paznokci po jakimś czasie wchodzi w reakcję z modeliną i robi się nieciekawie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane