B

O decoupagu- warsztaty

 Nie przepadałam za techniką decoupagu- czyli nakładania papieru czy serwetek na różne przedmioty, bo mi to nie wychodziło jak próbowałam. Marszczyła mi się ta serwetka i byłam niezadowolona z każdej mojej pracy. To jest pierwsza wykonana przeze mnie szkatułka w której trzymam biżuterie, a także coś coś, w czym trzymam długopisy i inne przybory piśmiennicze.











Ale miałam to szczęście, że mogłam uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez profesjonalistki. I wtedy się dowiedziałam, że źle rozprowadzałam klej po serwetce. Musiałam jednak kilka zedrzeć zanim osiągnęłam zadowalający mnie poziom. Moja kolejna szkatułka na biżuterie prezentuje się tak:







Pozostała mi jeszcze  szafeczka która będzie prezentem dla mojej przyjaciółki Lucy na jej mega zaległe urodziny. Jeszcze nie wiem, jak będzie dokładnie wyglądać, ale mam w planach motywy regionalne.






Przysyłajcie mi swoje prace, a chętnie umieszczę je na moim blogu. Ze szczegółową informacją możecie zapoznać się w zakładce "wasze rękodzieło"

Do napisania E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane