B

Tarta z truskawkami

Moje pierwsze prace nie były wspaniałe. Używałam tego co miałam i kombinowałam jak się dało, ale umiejętności trzeba nabyć i nie zniechęcać się porażkami. Ale do rzeczy...
Wiele modeliniarek odradza używanie lakieru do paznokci do lakierowania modeliny, ale cóż zrobić, gdy nie ma się dostępu do lakierów błyszczących. No to użyłam sławetnego lakieru bezbarwnego do paznokci i nałożyłam z pięć warstw by wyglądało jak galaretka. Efekt początkowy genialny...tylko potem poprzyklejały się do wisiorka prószka, kurz itp. Człowiek się uczy na błędach.Teraz używam "Semi gloss varnish" i jestem z niego zadowolona.

A wy czego używacie do uzyskania efektu błyszczenia?? Macie jakieś tajne płyny?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane