B

Blog o mnie

 


     Witam was wszystkich bardzo serdecznie. Bloga stworzyłam za namową kilku znajomych. Zajmuje się rękodziełem i animacją czasu wolnego dzieci i młodzieży od kilku lat i już czas, by móc podzielić się z wami zdobytą wiedzą i doświadczeniem. To nie będzie jednak blog lifestylowy, ale zachęcający głównie do kreacji oraz mający za zadanie inspirować do działania.
     To mój pierwszy blog w życiu, więc liczę na wyrozumiałość i wsparcie z waszej strony. Zawsze w programach w których podstawą jest konkurencja padają słowa "nie szukam tu przyjaciół-przybyłem/am by wygrana". A ja właśnie szukam przyjaciół, osób, które mają podobne do mnie zainteresowania, którym czegoś brakuje w życiu- jakieś pasji. Osobom, które będą nieustannie zaprzeczać "Ja nie mam talentu, nie potrafię itd." zawsze będę powtarzać, że to nie talent się liczy
a: zaangażowanie, zmiana pracy w zabawę i chęci.
    Więcej o mojej osobie będziecie mogli się dowiedzieć w zakładce "Kim jestem". Proponuje wam również odwiedzić zakładkę "W kontakcie" na której możecie znaleźć moje dane kontaktowe oraz do mnie napisać, w razie pytań, albo po prostu jeśli macie na to ochotę. Nie chcę, żeby był ty tylko mój blog- chcę by był to nasz blog- ludzi z otwartymi głowami, którzy nie będą bali pokazać kim są, dlatego mam również dla was propozycje: jeśli coś tworzysz wyślij mi zdjęcie, krótki opis produktu oraz krótki opis swojej osoby, a ja umieszczę twoją pracę w zakładce "Wasze rękodzieło"
   To wszystko z mojej strony.


 Do napisania E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane