B

Miniaturowy toster całkowicie z modeliny




Wyskakujące, chrupiące i ciepłe tosty mogą zaczynać każdy mój dzień- do tego żółty ser 
i gorąca herbata i jestem gotowa do pracy. Przyszedł więc już czas na to, by wykonać miniaturkę tostera z modeliny. Oto efekty:





Kolor tostera może jest nietypowy, ale jestem bardzo zadowolona z wykonania i kolejny będzie już w innym kolorze.

A jakie są Wasze ulubione śniadania? Z  komentarzy wybiorę jeden  i stworze modelinowe śniadanie wg Waszego przepisu. 

Do napisania E.

2 komentarze:

  1. Cudeńko! U mnie standardowe śniadanko to jajecznica albo bananowa owsianka :) Ciekawe jakby wyglądała w Twojej miniaturowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Miło podziwiać tak utalentowanych ludzi :) To musi być fajne uczucie wiedzieć że Wasza praca uszczęśliwia innych ludzi?
    Co do śniadania - moje ulubione to omlet z szynką, boczkiem i pomidorami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane