B

Modelinowy biszkopt z wiśniami (z prawdziwych jaj).










Witajcie.      



     Dzień dziecka jest wyczekiwany przez wszystkich- bo wszyscy jesteśmy dziećmi, niezależnie od wieku. No i każdy uwielbia prezenty. Na dziś krótko- biszkopt z wiśniami i galaretką. 



   Ostatnio robiąc naleśniki, żółtko jajka było aż pomarańczowe i mimo, że ciasto wyglądało jak zrobione z mąki kukurydzianej, to jednak to nasze dorodne polskie jajka z wolnego wybiegu sprawiają, że zwykłe i proste ciasta są przepięknie żółte. Również mój modelinowy biszkopt jest słonecznie zarumieniony. 












       Na koniec kilka rad na temat miniaturowego cukru pudru. "Cukier puder" możesz zaaplikować zarówno przed jak i po upieczeniu.  O zamiennikach cukru pudru przeczytasz w dzisiejszym Tips and Trick.




       

        Ostatnio w Tips and Trick pokazywałam za pomocą jakich narzędzi można uzyskać dziurki w cieście drożdżowym. W biszkopcie nie robiłam tego zabiegu tylko małe wisienki delikatnie spłaszczyłam.  


     To by było na tyle. Jeśli podobają Wam się moje porady udostępnijcie ten post na facebooku lub innym Waszym ulubionym portalu społecznościowym. 


Pozdrawiam Was serdecznie i cieszę się z każdego komentarza. 

Także do napisania E. 


1 komentarz:

  1. Świetnie zadbałaś o szczegóły. Nawet miniaturowe pudełko jest i to z przezroczystą folią. Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane