B

Bransoletki wielokoralikowe; czerwona, zielona, fioletowa i niebieska

Przedstawiam wam moje ulubione bransoletki. Jedna zajmuje kilka godzin pracy. Ale opłaca się bo efekt jest piorunujący a radość ogromna. Więc warto!!



Wykorzystane materiały to sznurek (niewoskowany) mulina, kule 8mm marmur w kolorze: koral oraz kulki gładkie w kolorze starego złota. Całość ma charakter lekko indyjski, co bardzo mnie pobudza.




Zielona bransoletka, tą metodą została stworzona jako pierwsza. koraliki tu są akurat zwykłe, szklane, Ale dołączone charmsy: słoń, klucze i sowa nadają uroku.





I fioletowa. Ten wzór tak mi się spodobał, że postanowiłam wykonać go we wszystkich moim ulubionych kolorach. Przy fiolecie również wybrałam kulki w kolorze starego złota oraz marmur.



A tu połączenie niebieskiego i kremowego, bo w dwukolorowych koralikach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. To turkus w towarzystwie marmuru lazurowego oraz białego (choć jest kremowy taką ma nazwę).


To już wszystkie moje bransoletki tego wzoru. Każda należy do mnie. Nie ma wśród nich czarnej, w której wykorzystany był hematyt, gdyż cieszyły się tak wielkim zainteresowaniem, że nie nadążałam z ich wyrobieniem na studiach. Moich nie sprzedam. 

4 komentarze:

  1. Masz rację przypominają klimat indyjski :) i podobają mi się te dodatki (charmsy) :)

    http://peacehappinessfamily.blogspot.tw/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne <3 muszą być bardzo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są...ale właśnie o to chodzi, żeby po długiej pracy powiedzieć: to piękno jest tego warte.

      Usuń
  3. Najbardziej do gustu przypadła mi ostatnia, niebiesko-kremowa bransoletka, ale i tak wszystkie wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane