B

Cytryna i beza


Uwielbiam kolory effect fimo- są takie intensywne i rześkie- zresztą pisałam o tym, gdy pokazywałam wam ciasto z truskawkami. Niestety albo i stety nie posiadam kolorku żółtego. Można sobie go łatwo zrobić łącząc przezroczystą effect z żółtą- proste. Jednak ja chciałam spróbować czegoś innego. Skruszyłam żółtą pastele i połączyłam ją z wyżej wymienioną przezroczystą. Oto efect. Wyszła taka jakby galaretka...ale podoba mi się ten bezowy torcik.







Czy sami stosujecie połączenia suchej pasteli plus modelina? Wysyłajcie mi zdjęcia swoich  prac, a chętnie umieszczę je na swojej stronie. 

Do napisania E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane