B

Zapraszam na deser

Czerwony to zdecydowanie jeden z moich bardziej ulubionych kolorów, jest wyrazisty, żywy i pewny siebie. W Polsce truskawka to chyba najbardziej ulubiony owoc. Moja babcia na ogródku miała truskawki- nie takie ogromne i całe czerwone, ale właśnie malutkie i przesłodkie.

A tu mamy torcik z galaretką owocową. Do galaretki użyłam fimo effect czerwonej a truskawka ma barwę zwaną indian red.



Podoba wam się ten kolor? Intensywny i orzeźwiający?? Wysyłajcie mi swoje prace a chętnie zamieszczę je na mojej stronie. 

Do napisania E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane