B

Wielkanoc u misiaków- miniaturowe Święta Wielkanocne.



   Nie będę dużo pisać. Chciałabym Wam pokazać, że w miniaturowym świecie też można przeżywać Święta Wielkanocne. Dziś pokaże Wam jak Misiaki, które mogliście poznać wcześniej w poście o Zombie Misiu  oraz How How, którego mogliście poznać w grudniu podczas świąt, spędzają Wielkanoc. Klikając na ich imionach, będziecie mogli ponownie przeczytać ich historię. 





A teraz zapraszam was na Wielkanocnego Zajączka, czyli jak zwierzaki szukały swoich prezentów. Enjoy!






















Ja akurat nie musiałam długo szukać, bo prezent czekał na mnie na biurku.



I tak właśnie spędziliśmy zajączka. Było dużo śmiechu i zabawy, ale przede wszystkim spędziliśmy go razem. Już jutro Świąteczne wypieki m.in: makowiec, babka Wielkanocna, babeczki. Piszcie, czy podobała Wam się "misiakowy komiks" oraz pochwalcie się co wy dostaliście na Zajączka, czy go w ogóle jeszcze obchodzicie??


Do napisania E.

Ps. Pamiętam, że miałam Wam napisać w jaki sposób podczas Nocy Wolontariuszy o której możecie poczytać TUTAJ wygraliśmy zawody w rzucaniu papierowych kulek- rozwiązanie już jutro. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane