B

Kakaowy tort z malinami- modelinowe słodkości

        Jednym z najbardziej znanym smakiem biszkoptu jest- kakaowy. Również w świecie modelinowych miniatur kakaowe biszkopty, często zwane czekoladowymi, wybierane są przez rękodzielników. Dziś zapraszam was na mega słodki torcik z bitą śmietaną i malinami- bez zbędnych kalorii.


        Dziś, oprócz tego, że pokaże wam ów torcik, to również opowiem o tym, jak ważni dla mnie jesteście. Bloga prowadzę od roku. Nie powiem, że poświęcam mu dużo uwagi, bo najważniejsi dla mnie są ludzi- nie rzeczy.
      Oczywiście pasje są dla mnie istotne i nie chcę z nich rezygnować. Nie wyobrażam sobie np.: życia bez rozwoju moich umiejętności rękodzielniczych niezależnie, czy byłaby to zwykła biżuteria, modelina, kumihimo, czy krosno. Pracuje jako animator społeczny w CWIO i to tam spędzam większość mojego czasu- organizuje razem z moją przyjaciółką zajęcia dla mieszkańców Pleszewa, promuję idee życia w społeczności, która się zna, szanuje i wspiera, ale również rozwija. Zależy mi, by ludziom żyło się lepiej- niezależnie od tego, jak wzniośle to brzmi. Ja naprawdę wierzę, że można zmienić ten świat- jeśli ktoś myśli, że jestem naiwna, może ma racje- ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia, to po prostu jego opinia.

       Ja widzę efekty- ja jestem szczęśliwsza i ludzie wokół mnie też. Dlaczego o tym piszę? Bo chcę się wytłumaczyć z tego, dlaczego tak mało upubliczniam postów, dlaczego nie prowadzę aktywnie fanpage na facebooka- bo zamiast poświęcać czas na promowanie ładnych obrazków, wolę go przeznaczyć na rozwój osobisty.

       Ale jest jeszcze jedna sprawa- ja prowadzę tego bloga dla siebie, ale też dla was- osób, które go czytają, komentują itp. Bez was, ten blog by nie istniał. Dlatego dziękuję każdej osobie z osobna, która mnie odwiedza, za to, że poświęca swój cenny czas- by mnie poznać.
Jeśli podoba was się to co robię- podzielcie się tym z innymi- to mega, mega proste:


  • udostępnijcie ten post na faceboku, czy innym portalu społecznościowym, który lubicie
  • pokażcie mojego bloga znajomemu- choćby jednemu
  • polubcie fanpage na facebooku
  • polubcie mojego bloga klikając "Obserwuj" po prawej stronie nad Archiwum bloga. 
lub


  • Zostawcie po sobie ślad np.: komentarz
       Zróbcie tylko jedno z tych czynności- to wystarczy, by więcej osób polubiło mojego bloga, oraz by udostępniane przeze mnie posty były bardziej dostępne dla innych (jeśli blog jest znany, łatwiej go znaleźć w wyszukiwarkach). Jeśli wam się coś nie podoba- napiszcie mi w komentarzu- co?. Nie musicie uzasadniać- wasze opinie są dla mnie ważne- chcę poznać ludzi, którzy wchodzą do mojego świata miniatur- chcę poznać ciebie. A tylko zostawiając po sobie ślad, będę mogła o zrobić. 

       Wielu moich przyjaciół czyta mojego bloga- ale nie wiem kto- ponieważ nie każdy mi o tym mówi hehe. Zwracam się do każdego z was z osobna- pomóżcie mi w promowaniu moich prac z rękodzieła- tylko dzięki wam, będę mogła dotrzeć, do większej ilości osób

A teraz, zapraszam was na torcik- bo każdy z nas zasługuje na chwilę przyjemności. 
















        Na koniec chciałabym wszystkim bardzo podziękować za wsparcie, dobre słowa i za to, że przy mnie trwacie. Bez was, nie byłabym tak silna i zdeterminowana. 




         A na koniec mała niespodzianka, byście mogli mnie lepiej poznać- jeden z moich ulubionych polskich wykonawców- niesamowicie wrażliwa postać o wielkim talencie: Fismoll



Do napisania, czekam na was
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba ci się blog możesz zacząć go obserwować i komentować wg własnego upodobania. Odwiedzam każdy blog, którego osoba zostawia dla mnie komentarz- dlatego obs za obs kom za kom nie będą publikowane